מתוקי

יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

קצת על עצמי

שלום קוראים לי מאיה אני נראת אם שער בצבע חום שטני צבע עייני טורקיז אפור צורת הראש אליפסה.
אני כותבת ביד ימין התחביבים שלי הם לצפות בטלויזיה  נפגשת אם חברות ומשחקות יחד במישחקים.
אני אוהבת לאכול שוקולד טונה סלט ביצים מעדנים עגבניה לחם חביתה ועוד מלא.
אני בבית הספר אוהבת לשחק במחבוים תופסת מומיות במשחקים מהכיתה.
אני הולכת לחוג מחול אנחנו רק בנות בלי בנים אנחנו רוקדות מלא ריקודים קשים אבל יפים אני אוהבת לירקוד בחוג.
החוג שלי באשקול פיס בימים ראשון ורביעי.
וגם יש לי חוג אנגלית שבוא אנחנו לומדים אנלית כמו למשל לדבר מילים חדשות .
לכתוב ולשיר שירים לצייר ומקבלים פרסים שווים ויפים החוג ביום שלישי כיף לי ללכת לחוג ההאנגלית.
לפעמיים אני ומשפחתי אוכלים אצל סבא וסבתא שלי אנחנו גם נוסעים לכל מיני מקומות למשל ארועים ומסיבות וימי הולדת ומשפחה ובחגים וככה סתם אנחנו ניפגשים.
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה