מתוקי

יום שלישי, 28 בפברואר 2012

שבוע הבריאות

שלום לכולם!
אני רוצה לספר לכם על שבוע הבריאות בבית ספר הוברמן.
ביום ראשון היה טקס הקשור לבריאות הגוף.
אני אהבתי את הטקס כי היו בו שירים מאוד יפים הם סיפרו איךאפשר לשמור על בריאות הגוף.
ביום רביעח היה לנו הרצאה על שמירת השניים ונקיונם בכיתה ב1 .
המרצאה סיפרה לנו איך לצחצח שניים ביום ובערב שחקנו משחק להתאים את המוצרים לפרמידת המזוןו עוד הרבה דברים.
היתה לנו עוד הרצאה ביום רביעי בנושא חכם השמש והמרצאה הגיעה מהאגודה למען הסרטן והיא הסבירה שצריך להזהר מקרינת השמש כי אם לא נזהר נוכל לקבל את מחלת הסרטן.
יש הרבה סוגים של סרטן לדוגמה: סרטן הריאות בגלל עישון סגריות ללא הפסקה.
ביום חמישי כל ילד הביא מוצר שהמורה אמרה לו להביא וכל תלמיד הכין כריך בריאות מהמוצרים שכל אחד הביא.
ביום חמישי יצאנו לחווה החקלאית בחווה יש צמחיה מאוד גדולה יש עצים,תבלינים ועוד.
בהתחלה שהיגענו עשו לנו סיור בחווה הלכנו חממה שבה מגדלים עגבניות ומלפפונים ואחרי שיצאנו מהחממה הלכנו לקבל גזרים וכל ילד אכל.
הלכנו לעבוד בחורשה כל ילד קיבל מעדר והוציא את העשבים הקטנים.
 שתלנו עציצי נענע ושתינו תה צמחים שהכינו לנו בחווה.
היה לי כיף בחווה.
ביום שישי היתה לנו הרצאה על מד"א בהרצאה סיפרו לנו איך הם מפנים את החולים לאמבולנס איך מטפלים בחולים ועוד אחר כך הלכנו לאולם הספורט ורקדנו זומבה לבד וביחד והיה כיף חיים.
אחרי הזומבה היתה פעילות מחנים הורים מול כל שכבת כיתה ד והיה כיףובסוף היה קניות צעצועים פופקורן עוגה חמצוצים ועוד היה לי כיף בשבוע הבריאות  ועכשיו אני יודעת איך לשמור על הבריאות שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה