מתוקי

יום שלישי, 1 במרץ 2011

אני וגלורי בחוג מחול,אני וגלורי בסופר,אני וגלורי ישנים המיטה.

שלום! אני רוצה לספר לכם על חוuיה שחויתי עם הבובה הפרותית והנעימה גלורי.
גלורי הוא נשר אני שמרתי עליו וביליתי איתו בשעות אחר הצהריים עד ליום למחרת .
 בכמה מקומות: בחוג מחול,בסופר ולבסוף במיטה לפני שהלכתי לישון, אני הצטלמתי אתו בחוג עם חברותי,רקדנו אתו
אני החזקתי את גלורי ועשינו פוזות למצלמה.
כמעט בסוף השיעור אמא באה לצלם אותנו .היה לי כיף להצטלם עם גלורי.
אחרי החוג הלכנו לסופר גם שם אני הצטלמתי איתו עשיתי "פוזה" למצלמה, אמא לא רצתה שאני אקח אותו לסופר כי הוא יהרס, אבל שמרתי עליו טוב טוב. לפני שהלכתי לאכול ארוחת ערב אמא צילמה אותי עם גלורי והדובי שלי.
 היה לי כיף לבלות, לשמור, ולהצטלם עם גלורי.
נהנתי מאוד לבלות איתו יש לו ריח נהדר, שמרתי עליו יפה יפה וגם היה לי כיף להיות הראשונה בכתה שקיבלתי אותו.
אני אוהבת אותו מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה