מתוקי

יום רביעי, 30 במרץ 2011

חויות מחופשת פורים

שלום!אני רוצה לספר לכם על החויות שלי מחופשת פורים.
ביום ראשון בבוקר אני, סבתא שלי ,אמא שלי ובת דודה שלי הלכנו לקניון רננים שברענה.
נכנסנו לקניון והלכנו ליער הקסום ביער הקסום יש פיות תחפושות אבירים גמדים ועוד.
אני התלבטתי בין שתי פיות קטנות ובחרתי פיה יפה בחרתי עוד אחת ועוד אחת אחרונה ובת דודה שלי בחרה חמסה שמצויר עליה פיה. סבתא קנתה לי ולבת דודה שלי את מה שבחרנו.
מיד אחר כך הלכנו למשחקיה ושחקנו במשחקים שוים והרווחנו כרטיסיות לפרסים.
אני בחרתי עפרון ענק וגם בת דודה שלי בחרה עפרון ענק והלכנו לאכול. אני אכלתי כוכבי שניצל ציפס וקולה בבורגאנץ וקיבלתי צמיד שמאיר אור. בת דודה שלי נכנסה לחנות וקנתה 3 קשתות ואני קניתי קשת אחת. בת דודה שלי סדרה אותי יפה עם הקשת. לפני שהלכנו לרופא שלי אמא נכנסה לחנות פאזלים וקניתי פאזל של הלו קיטי 500 חלקים. שיצאנו מהקניון הלכנו לרופא ההומופט שלי אליו אני הולכת כל חצי שנה.
בערב המורה שלי לרקוד לקחה אותי ואת בת דודה שלי למופע בלט שמלמדים איך לרקוד זה היה משעמם מאוד בת דודה שלי נרדמה , הערתי אותה ושיחקנו"קווקוודלאומה" .
 ביום השני של החופשה אני ובת דודה שלי הלכנו להצגה 101 כלבים דלמטים בהצגה מסופר על שני כלבים שמכירים ומתחתנים ומולידים גורים קטנים. והיתה מכשפה שקוראים לה כרוכלה שהיא רוצה לעשות לה מעיל מהפרוות מהכלבים הדלמטים אז היא שולחת את העוזרים שלה לגנוב את  הגורים הם באו לבית שלהם וגנבו את הגורים הקטנים.
הבעלים של הכלבים מתקשרים למשטרה והם תופסים את הגנבים ואת כרוכלה והיא לא הספיקה לעשות לה מעיל פרוותי מהפרוות של הגורים  ובסוף לא ידענו כמה כלבים התברר שהיו 99 גורים ואם האמא הכלבה והאבא הכלב היו 101 כלבים דלמטים ולכן להצגה קוראים 101 כלבים דלמטים .
אני אהבתי את ההצגה מאוד ואני ממליצה לכם לראות אותה. בסוף ההצגה קניתי בייגלה וחוברת והלכנו לאכול ארוחת צהריים אצל סבתא שלי.
היתה לי חופשה כייפית נהנתי מאד מאד בחופשת פורים.

1. שלום מאיה שמי גם מאיה.
    הסיפור שלך מעניין שלך מעניין מאוד
    ורציתי לשאול האם את אוהבת חיות?