מתוקי

יום שלישי, 3 במאי 2011

חויה מחופשת פסח

אני רוצה לספר לכם על חופשת הפסח.
ביום שלישי נפגשתי עם ענבל ונפגשתי עם נוי כמעט כל יום.
אמא קנתה את המשחק רב משחק ויש שם כל מיני משחקים מגניבים ושיחקתי עם אמא מלאה וגם עם חברות.
הלכתי לסרט "נומיאו ויוליה" עם נוי ועליו אני רוצה לספר לכם:
בסרט מסופר על שני אנשים מסוכסכים שגרים בבית מחובר.
בגינה של האישה הכחולה גמדי גינה כחולים ובגינה של האיש האדום גמדי גינה אדומים.
שהאנשים ישנים או יוצאים מהבית גמדי הגינה הופכים לגמדי גינה אמייתיים שמדברים.
נומיאו מהכחולים ויוליה מהאדומים.
נומיאו הוא עוזר לאמו להניג את הצוות ויוליה עוזרת לאביה.
בסוף הסרט נומיאו ויוליה מתחתנים ומקימים גינה משותפתוהם חיים באושר ואושר עד עצם היום הזהסוף טוב הכול טוב!!!
אני נהנתי מהסרט אני הכי האבתי בסרט שנומיאו ויוליה מתחתנים ומקימים גינה חדשה ומשותפת.
אני מאוד התרגשתי מהסרט.

תגובה 1:

  1. רומאו ויוליה מתחתנים, לא כזה קשה לצפות את הסוף של הסרט...

    השבמחק