מתוקי

יום שלישי, 31 במאי 2011

חוויות מל"ג בעומר

אני רוצה לספר לכם על מדורת ל"ג בעומרשל  הכיתה ביום שבת.
המדורה היתה בבן צבי 28 כמעט כל הכיתה הגיעה כשהיגעתי עם נוי ואמא שלי כל ג'2 וחלק מ-ג'4 עלו על צוק וירדו לכביש ושם היו מלא עצים.
הם עלו בחזרה עם קרשים ואני ונוי לקחנו את הקרשים למדורה .
היו לנו הרבה קרשים.
אמא של יובל אמרה להם לבוא למדורה.
אחר כך חיכינו והדליקו את המדורה היו הרבה גיצים והם פגעו בי בענבל ובעוד כמה ילדים.
אנחנו הלכנו לבקר את חניתה וחניתה אותנו.
אחר כך היה לנו מרשמלו ונקנקיה בלחמניה היה טעים!
אבא של ענבל גנב לכיתה של אחות של ענבל קרש והלכנו לקחת קרשים מחבר של אבא של ענבל וכל הכיתה גנבה קרשים.
היה כיף לגנוב ולאסוף קרשים.
בסוף הרבה הלכו הביתה .
מי שנשאר חיבה את האש אם חול ואכלתי תפוח אדמה.
אני מאוד נהנתי בל"ג בעומר.

תגובה 1:

  1. שלום מאיה
    אני הילאי, ראיתי בבלוג שלך את הדוב פנדה את יכולה
    להסביר לי איך שמת את זה?
    אשמח אים תעני לי.

    השבמחק